Ismerkedj, flörtölj és kapj ajándékokat közben!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÉDESTARS.HU

Hatályos: 2025. szeptember 6.
1. Az Üzemeltető adatai

A weboldal üzemeltetője:

  • Név: Müller László egyéni vállalkozó
  • Székhely: Magyarország, 1027 Budapest, Bem József utca 6. em.: FS ajtó: 3.
  • Adószám: 91393753-1-41
  • Kapcsolattartás: info@edestars.hu
  • Weboldal: https://www.edestars.hu

A továbbiakban: „Szolgáltató” vagy „Üzemeltető”.

2. A Szolgáltatás tárgya

Az Édestars.hu egy online platform, amely:

  • természetes személyek számára biztosít társkeresési lehetőséget,
  • regisztráció után elérhető felületet kínál ismerkedésre, kapcsolattartásra,
  • lehetővé teszi profil létrehozását, keresést, üzenetküldést, képfeltöltést,
  • valamint opcionális fizetős szolgáltatások igénybevételét.

A felhasználók nem használhatják a platformot az alábbi célokra:

  • Szexuális szolgáltatás, vagy bármilyen személyes szolgáltatás kínálása, keresése vagy közvetítése díjazás ellenében.
  • Pénzért, pontért vagy ajándékért cserébe történő találkozó, személyes időtöltés, vagy bárminemű intimitás ajánlása vagy kérése.
  • Más felhasználók ösztönzése ilyen típusú tevékenységre.

Az ilyen tevékenység a fiók azonnali felfüggesztését vagy törlését vonhatja maga után.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatás funkcióit egyoldalúan bővítse vagy szűkítse, ideiglenesen vagy véglegesen korlátozza, fizetőssé tegye, illetve ingyenessé alakítsa.

A Szolgáltató a szolgáltatás működtetése során a magyar és az Európai Unió hatályos jogszabályainak megfelelően jár el, különös tekintettel a polgári jog, fogyasztóvédelem, adatvédelem (GDPR) és az e-kereskedelem területén alkalmazandó rendelkezésekre.

3. Regisztráció, a szerződés létrejötte

3.1. Regisztráció feltételei

A szolgáltatás igénybevételére kizárólag olyan természetes személy jogosult, aki:

  • betöltötte 18. életévét,
  • rendelkezik valós, működő e-mail címmel,
  • elfogadja a jelen ÁSZF-et és az Adatvédelmi Tájékoztatót.

A regisztrációval a felhasználó és a Szolgáltató között jogilag kötelező erejű szerződés jön létre, amely az ÁSZF-ben foglaltak szerint szabályozza a felek jogait és kötelezettségeit.

3.2. A felhasználói fiók

A felhasználó:

  • köteles a regisztráció során valós, pontos, saját adatokat megadni,
  • felelős azért, hogy ne használjon más személyt megtévesztő nevet, képet vagy adatot,
  • köteles titokban tartani bejelentkezési adatait, és azokat harmadik személynek nem adhatja át.

A Szolgáltató jogosult a felhasználói fiókot indoklás nélkül, előzetes értesítés nélkül felfüggeszteni, ha:

  • valótlan vagy hamis adatok kerülnek megadásra,
  • a felhasználó megsérti az ÁSZF vagy jogszabályi előírásokat,
  • zaklató, sértő vagy egyéb módon etikátlan magatartást tanúsít.
4. Fizetős szolgáltatások és pontvásárlás

4.1. A fizetős funkciók köre

A Szolgáltató a következő prémium szolgáltatásokat biztosít térítés ellenében:

  • PRO tagság – extra láthatóság, keresési lehetőségek, egyéb előnyök,
  • Profilkiemelés – a felhasználó profilja kiemelten jelenik meg,
  • Ajándékküldés – virtuális ajándékok küldése más felhasználóknak.

E szolgáltatások csak virtuális pontokon keresztül vehetők igénybe.

4.2. Pontvásárlás és fizetés

A pontok megvásárolhatók:

  • bankkártyás fizetéssel (Stripe rendszeren keresztül),
  • banki átutalással.

A vásárlás után a pontokat a felhasználó saját belátása szerint használhatja fel a szolgáltatás keretein belül. A pontok nem válthatók vissza pénzre, nem adhatók el, nem örökölhetők, és nem ruházhatók át más felhasználóra.

4.3. Ajándékok és pontok rendszere

A platformon elérhető ajándékozási és pontgyűjtési rendszer célja a felhasználók közötti elismerés, támogatás és pozitív visszajelzés elősegítése. Az ajándékok és pontok nem minősülnek fizetési eszköznek, nem tekinthetők ellenszolgáltatásnak semmilyen szolgáltatásért, és különösen nem használhatók díjazásként személyes vagy szexuális kapcsolatért cserébe.

A felhasználó által másoktól ajándékként kapott pontok egy részét a Stripe Connect rendszerén keresztül lehet forintra váltani, amennyiben:

  • a felhasználó átment a szükséges hitelesítési ellenőrzéseken,
  • a pontszerzés nem ütközik szabályzatba vagy visszaélési gyanúba,
  • a tranzakciót a Szolgáltató jóváhagyja a Stripe felületén keresztül.

⚠️ A jutalmazási rendszer nem minősül pénzforgalmi, pénzügyi, befektetési vagy elektronikus pénzeszközzel végzett tevékenységnek a Szolgáltató részéről. A pénzügyi elszámolást a Stripe Connect biztosítja. A pontbeváltás jutalmazási mechanizmus, amely nem rendszeres, nem automatikus, és nem biztosít szerzett jognak tekinthető követelést a felhasználó részéről.

4.4. Visszatérítési szabályok

  • A pontvásárlás, PRO tagság, profilkiemelés és ajándékküldés díja nem visszatéríthető, kivéve, ha jogszabály kifejezetten előírja.
  • Részleges felhasználás vagy a szolgáltatás megszüntetése esetén a Szolgáltató nem köteles arányos visszatérítést adni.
5. Tartalom moderálása, tiltott magatartások, felelősségkorlátozás

5.1. A tartalmak ellenőrzése

A Szolgáltató jogosult a felhasználók által létrehozott és feltöltött bármely tartalom (ideértve: képek, szövegek, videók, üzenetek stb.) előzetes vagy utólagos moderálására, külön indokolás nélkül.

A Szolgáltató automatizált vagy manuális ellenőrzési eszközökkel is élhet, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi célokból:

  • a közösségi normák és jogszabályok betartatására,
  • más felhasználók testi, lelki, erkölcsi védelmére,
  • a platform jó hírnevének és minőségének megőrzésére.

A feltöltött tartalom előzetes jóváhagyásához vagy utólagos eltávolításához a Szolgáltató nem köteles indoklást fűzni. A tartalom eltávolításából eredő esetleges károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.

5.2. Tiltott tartalmak és viselkedés

Tilos minden olyan tartalom, viselkedés, megnyilvánulás, amely:

  • jogellenes, megtévesztő, valótlan vagy más személy jogait sérti;
  • más felhasználó zaklatását, megszégyenítését, fenyegetését célozza;
  • politikai vagy vallási nézeteket propagál;
  • szexuálisan kifejező, pornográf, erotikus vagy pedofil tartalommal bír;
  • kéretlen reklámot (spam) tartalmaz;
  • tiltott szerepeket vagy alá-fölé rendeltségi fantáziákat propagál nyilvánosan;
  • automatikus vagy bot által generált fiókból származik;
  • vírusokat, kártékony kódot vagy manipulációt tartalmaz.

A Szolgáltató jogosult a fenti pontokat megsértő felhasználók fiókját korlátozni, zárolni vagy törölni előzetes figyelmeztetés nélkül.

5.3. Jogszabálysértés gyanúja

Amennyiben egy felhasználói tartalom vagy magatartás jogszabálysértés gyanúját veti fel, a Szolgáltató jogosult:

  • az érintett tartalom azonnali eltávolítására,
  • az érintett fiók azonnali felfüggesztésére,
  • a megfelelő hatóságok (pl. rendőrség, adatvédelmi hatóság) értesítésére.

A Szolgáltató jogosult az ilyen esetek dokumentálására és tárolására — beleértve IP-címeket, időbélyegeket, logokat — a hatóságokkal való együttműködés céljából.

5.4. Felhasználói kötelezettségek és kárfelelősség

  • A felhasználó köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a Szolgáltató érdekeit sérti vagy veszélyezteti.
  • A felhasználó teljes mértékben felelős az általa közzétett, feltöltött vagy közvetített tartalmak jogszerűségéért.
  • A felhasználó köteles megtéríteni a Szolgáltatónak vagy harmadik félnek okozott minden kárt, amely a felhasználó magatartására vezethető vissza.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a felhasználót a szolgáltatásból végleg kizárja, ha tevékenysége bármilyen módon kárt okozott vagy annak veszélyével járt.

5.5. Privát kommunikáció és felelősség

  • A platform lehetőséget biztosít privát üzenetváltásra.
  • A privát beszélgetések tartalmáért a felhasználók kizárólagos felelősséggel tartoznak.
  • Az üzemeltető nem köteles ezek előzetes vagy automatikus ellenőrzésére.
  • Ugyanakkor a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy vizsgálatot folytasson vagy hozzáférjen a beszélgetésekhez, amennyiben hiteles bejelentés vagy hatósági megkeresés érkezik jogellenes vagy szabálysértő tevékenységről.

5.6. Visszaélések jelentése

  • A felhasználók kötelesek jelezni, ha más felhasználó a fenti szabályokat megszegi, különös tekintettel a pénzért kínált személyes szolgáltatásokra.
  • A visszaélések jelentésére külön felület áll rendelkezésre.
6. Hitelesítési rendszer és kötelezettségek

A Szolgáltatás működésének átláthatósága, a visszaélések csökkentése és a közösségi bizalom növelése érdekében a Szolgáltató önkéntes, de bizonyos funkciókhoz kötelező hitelesítési rendszert alkalmaz.

6.1. Hitelesítési típusok:

  • Szelfi alapú arcfelismeréses hitelesítés – annak igazolására, hogy valódi személy használja a profilt.
  • Pénzügyi státusz igazolása – önkéntes alapon, bankszámlakivonat, tulajdoni lap vagy értékpapírszámla alapján.
  • Személyazonosság hitelesítése – hivatalos okmány alapján, azonosító számok részleges kitakarásával.

6.2. Elbírálás és elutasítás

A hitelesítések elbírálása a Szolgáltató saját hatáskörében történik.

  • A Szolgáltató jogosult a feltöltött dokumentumokat elutasítani formai vagy tartalmi okokból,
  • további dokumentumokat kérni,
  • az elbírálás során maximum 14 napos határidőt szabni,
  • az elfogadást bármikor visszavonni, ha visszaélés gyanúja merül fel.

6.3. Kizáró felelősség

A Szolgáltató nem garantálja, hogy a hitelesítési eljárás tévedhetetlen, és nem vállal felelősséget a felhasználók által esetlegesen félrevezető módon benyújtott dokumentumok, képek vagy adatok alapján hozott döntésekért.

6.4. Dokumentumok kezelése a hitelesítés során

  • A feltöltött dokumentumokat a Szolgáltató kizárólag a hitelesítési eljárás lefolytatásához használja fel, harmadik fél számára nem adja át, kivéve jogszabályi kötelezettség esetén.
  • A dokumentumok az elbírálást követően legfeljebb 90 napig kerülnek megőrzésre, ezt követően biztonságosan törlésre kerülnek.
7. Adatvédelem (GDPR)

A Szolgáltató minden adatkezelést a 2016/679/EU Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR), a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó irányelvek szerint végez.

7.1. Kezelt adatok köre

A Szolgáltató az alábbi adatokat kezelheti:

  • regisztrációs adatok (pl. e-mail, születési idő, lakóhely város szintjén),
  • profiladatok (kép, leírás, beállítások, keresési preferenciák),
  • üzenetváltások metaadatai,
  • bejelentkezési és IP-adatok,
  • hitelesítési dokumentumok (csak belső elérésre, titkosítva).

7.2. Adatkezelés célja

  • Szolgáltatás működtetése és fejlesztése,
  • Felhasználók azonosítása, visszaélések megelőzése,
  • Ügyfélszolgálat és panaszkezelés,
  • Jogszabályi kötelezettségek teljesítése.

7.3. Felhasználói jogok

A felhasználó kérelmezheti adatai helyesbítését, törlését („elfeledtetéshez való jog”), az adatkezelés korlátozását, adathordozhatóságát (elektronikus másolat kérése), valamint tiltakozhat az adatkezelés ellen.

Kérelmeket a edestars@admin.hu e-mail címen lehet benyújtani. A Szolgáltató 30 napon belül válaszol.

8. Felelősség kizárása

A Szolgáltató kizár minden felelősséget:

  • a felhasználók közötti kapcsolatokból, találkozókból eredő kárért, jogvitáért, érzelmi, pszichés vagy anyagi veszteségért,
  • a szolgáltatás időszakos elérhetetlensége miatt keletkező károkért,
  • a feltöltött vagy közvetített tartalmak valódiságáért,
  • a pontvásárlással vagy ajándékküldéssel kapcsolatos hibás vagy visszaélésszerű felhasználásért,
  • harmadik fél által okozott, kívül eső eseményekből eredő károkért (vis maior).

A Szolgáltatás „jelen állapotában” kerül biztosításra. A Szolgáltató nem garantálja a hibamentességet, folyamatosságot, kompatibilitást vagy célhoz kötött alkalmasságot.

8.1. Vis maior és harmadik fél okozta károk

  • A Szolgáltató mentesül minden felelősség alól, ha a szolgáltatás teljesítése olyan előre nem látható, elháríthatatlan külső ok miatt hiúsul meg vagy válik korlátozottá (vis maior), mint például:
  • természeti katasztrófa, járvány, háború,
  • kormányzati intézkedés vagy jogszabályváltozás,
  • internet- vagy szerverhiba, hackertámadás, harmadik fél szolgáltatásának kiesése.
9. A szerződés megszűnése

9.1. Felhasználó általi megszüntetés

A felhasználó bármikor jogosult saját fiókját törölni az erre szolgáló funkció segítségével, vagy kérheti azt e-mailben az ügyfélszolgálaton. A fióktörlés:

  • megszünteti a hozzáférést minden funkcióhoz,
  • visszavonhatatlan, a későbbiekben nem állítható vissza,
  • nem jogosít pontvisszatérítésre vagy pénzbeli kompenzációra.

9.2. Üzemeltető általi megszüntetés

A Szolgáltató jogosult a felhasználóval kötött szerződést azonnali hatállyal megszüntetni, különösen, ha a felhasználó:

  • megsérti a jelen ÁSZF bármely rendelkezését,
  • jogszabálysértő vagy zaklató magatartást tanúsít,
  • visszaélésszerűen használja a rendszert, vagy más felhasználók biztonságát veszélyezteti.

Ebben az esetben a Szolgáltató jogosult az érintett fiókot zárolni, adatokat törölni, a hozzáférést korlátozni, illetve megakadályozni az újbóli regisztrációt.

9.3. Következmények

A szerződés megszűnésével a felhasználó elveszti:

  • minden hozzáférését a fiókjához,
  • a fel nem használt pontokat, amelyek nem válthatók vissza vagy át,
  • a már elküldött ajándékokból eredő követeléseket.

A Szolgáltató nem kötelezhető a felhasználó számára semmilyen térítésre, visszafizetésre vagy kártérítésre.

10. Panaszkezelés és ügyfélszolgálat

10.1. Ügyfélszolgálati elérhetőség

Panaszbejelentésre, kérdésre, észrevételre az alábbi elérhetőséget biztosítjuk:

10.2. Panasz elbírálása

A Szolgáltató a beérkezett panaszokat kivizsgálja, és szükség esetén kérhet további adatokat vagy bizonyítékokat, jogosult a panaszt elutasítani, ha az nem megalapozott, jogszabályt nem sért, vagy nem áll fenn szolgáltatói kötelezettség.

A Szolgáltató a panaszról döntést hoz, de nem kötelezhető a felhasználó egyéni elvárásainak teljesítésére, kivéve, ha erre jogszabály kötelezi.

11. Jogviták, irányadó jog
  • A jelen ÁSZF-re és a felhasználói szerződésre a magyar jog az irányadó.
  • A Szolgáltató és a felhasználó vitás kérdéseiket először békés úton, egyeztetéssel próbálják rendezni.
  • Ha ez nem vezet eredményre, a felek kikötik a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességét.
  • A felhasználó jogosult fogyasztói panaszával a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy a békéltető testülethez is fordulni.
12. Az ÁSZF módosítása
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására.
  • A módosításokat a weboldalon és/vagy e-mail útján is közzéteszi.
  • A módosítás hatályba lépését követően a szolgáltatás további használata a módosított feltételek elfogadását jelenti.
  • Amennyiben a felhasználó a módosítást nem fogadja el, jogosult a fiókja törlésére.
13. Jogutódlás és átruházás
  • A Szolgáltató jogosult a szolgáltatást, annak teljes vagy részleges működtetését, valamint az ÁSZF-ben foglalt jogait és kötelezettségeit harmadik félre átruházni vagy kiszervezni.
  • A felhasználó tudomásul veszi, hogy jogutódlás esetén a szerződéses jogviszony változatlan feltételekkel fennmarad.
Záró rendelkezések
  • A jelen dokumentum a Szolgáltató és a Felhasználó közötti teljes megállapodást tartalmazza.
  • A dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztóvédelmi rendelkezések, valamint az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) irányadó.
  • Hatálybalépés napja: 2025. szeptember 6.