Főoldal Édestárs Üzenetek Felhasználók keresése Értesítések Pontjaim Beállítások
Gyakori kérdések Gyakran Ismételt Kérdések – Édestárs társkereső
Főoldal Édestárs Üzenetek Felhasználók keresése Értesítések Pontjaim Beállítások

Gyakran Ismételt Kérdések

Általános információk

Mi ez az oldal?

Nagyon egyszerűen egy társkereső, próbáld ki és győződj meg róla te is.

A regisztráció ingyenes?

Igen, a regisztráció teljesen ingyenes minden felhasználó számára.

Ki csatlakozhat?

Csak olyan személy hozhat létre fiókot, aki betöltötte a 18. életévét és elfogadja a felhasználási feltételeket.

Fotók és adatvédelem

Hogyan működik a privát kép funkció?

Minden kép beállítható „rejtett” állapotra. Ezeket mások csak akkor láthatják élesen, ha engedélyt kérnek rá és azt jóváhagyod.

Kép látható – nyilvános

✅ A kép látható

Kép elrejtve – privát, engedélyköteles

🔒 A kép el van rejtve

Moderáljátok a feltöltött képeket?

Igen, minden képet automatikusan és manuálisan is ellenőrzünk, hogy megfeleljenek a szabályoknak.

Profil láthatóság

A profilod minden regisztrált felhasználó számára látható, kivéve, ha elrejted. Ezt a beállításokban tudod megtenni a profil elrejtése pontnál.

Kedvelés és üzenetküldés

Mit jelent a kedvelés?

Kedvelni lehet a profilokat. Ez egy pozitív visszajelzés a másik felhasználó felé.

Hogyan lehet üzenetet küldeni?

A profilmodálban az „Üzenet küldése” gombra kattintva közvetlenül elindítható a beszélgetés.

Hogyan jelennek meg a korábbi üzenetek?

A korábbi üzenetváltások automatikusan megjelennek, ha már történt kommunikáció köztetek.

Pontok és ajándékok

Hogyan szerezhetek pontokat?

Pontokat vásárlással, másik felhasználától kapva vagy promóciós akciókban való részvétellel szerezhetsz.

Visszakapom a pontjaimat, ha törlöm a fiókom?

Nem, a fel nem használt pontok a fiók törlésével elvesznek. Ezért javasoljuk, hogy törlés előtt végezd el a kiutalást.

Kívánságok és ajándékok

Mi a különbség a kívánságok és az ajánlatok között?

- A kívánságokat sugarbabyk / sugarboyok írják ki, hogy mire vágynak.
- Az ajánlatokat sugardaddyk / sugarmommyk adhatják meg, hogy mit szeretének adni.

Hogyan működik az ajándékbeválthatóság?

A felhasználók által kapott ajándékokat a Stripe rendszerén keresztül lehet beváltani.

Proflok és hitelesítések

Mi az a szelfi hitelesítés?

Egy gyors fotó beküldése, előre meghatározott mozdulat vagy testhelyzet bemutatásával, amellyel ellenőrizzük, hogy valóban te szerepelsz a profilképeken.

Sikeres hitelesítés után egy ilyen ikon válik láthatóvá a profilodon: Hitelesített profil jelvény – női Hitelesített profil jelvény – férfi

Mi az a pénzügyi hitelesítés?

Opcionális funkció, amellyel igazolhatod a pénzügyi státuszodat (pl. bankszámlakivonattal). Ez bizalmi pluszt adhat a profilodnak.

Sikeres hitelesítés után egy ilyen ikon válik láthatóvá a profilodon: Pénzügyi hitelesítés jelvény – női Pénzügyi hitelesítés jelvény – férfi

Jelentés és tiltás

Hogyan lehet jelenteni egy felhasználót?

A profilnév melletti jelentés ikonra Jelentés ikon kattintva megadhatod a jelentés okát és részleteit. Minden jelentést a moderátorok ellenőriznek személyesen.

Mi történik, ha valakit letiltok?

A letiltott felhasználó többé nem látja a profilodat és nem tud üzenetet küldeni neked.

Adatvédelem és biztonság

Mennyire biztonságos az oldal?

Az oldal adatbázisai és kommunikációja biztonságos protokollal működik. A képek, adatok és aktivitások nem kerülnek nyilvánosságra.

Továbbadjátok az adataimat?

Nem. Az adataidat kizárólag az oldal működtetéséhez használjuk, harmadik félnek nem adjuk át, sem marketing sem más célból. Kiemelten fontos számunkra a felhasználóink védelme.

Biztonság és tiltás

Mit tegyek, ha zaklatnak?

Azonnal tiltsd le a felhasználót, majd jelentsd az ügyfélszolgálaton keresztül.

Van automatikus tiltás szabálysértésnél?

Bizonyos súlyos szabálysértéseknél az adminisztrátorok azonnal zárolják a fiókot.

Értesítések és e-mailek

Kapok értesítést, ha valaki kedvel?

Igen. A kedvelésekről naponta küldünk egy összegző emailt, amiben az összes aznapi kedvelésedet láthatod, így nem töltjük túl feleslegesen a postaládádat.

Amennyiben ezt az értesítést sem szeretnéd megkapni, úgy az a Beállítások menüpont alatt kikapcsolható.

Technikai kérdések

Nem működik egy funkció. Mit tegyek?

Frissítsd az oldalt (Ctrl+F5), vagy próbáld meg másik böngészőben. Ha a hiba továbbra is fennáll, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, igyekszünk mielőbb megoldást találni a problémára.

Nem kapok e-mail megerősítőt, mit tegyek?

Ellenőrizd a spam mappát, és győződj meg róla, hogy helyesen adtad meg az e-mail címed.

Használható az oldal mobilon is?

Igen. Az oldal teljesen reszponzív, így telefonon és tableten is kényelmesen használható.

Fiókkezelés

Hogyan lehet hibernálni / elrejteni a profilomat?

A beállításokban egyetlen kattintással elérhető a „Profil elrejtése” lehetőség. Ezzel elrejted magad mások elől, de az adataid megmaradnak.

Hogyan lehet véglegesen törölni a fiókot?

A beállításokban „Fiók törlése” gombbal a teljes adatlap, képek és üzenetek végleg törlődnek.

Itt is lehetőséged van írni az ügyfélszolgálatnak ha valamivel nem vagy elégedett, így esélyt adhatsz nekünk, hogy még jobbá tegyük az oldalt és esetleg velünk maradj.

Jövőbeli funkciók

Lesz mobilalkalmazás?

A weboldal már most mobilbarát, de a natív mobilalkalmazás fejlesztése a későbbiekben elindul amennyiben igény mutatkozik rá.

Van még kérdésed?

Van egy ötleted?

Változtatni szeretnél valamit az oldalon?

Minden elképzelést, kérést feldolgozunk, és ha hasznosnak vagy szükségesnek bizonyul, úgy meg is valósítjuk azt!